czwartek, 14 lipca 2011

Kołobrzeg



Spędziłyśmy z mamą ostatnio dwa dni w Kołobrzegu. Miasto jest rewelacyjnie przygotowane na wizyty turystów - deptaki, bary, hotele są naprawdę piękne. Przez moment zastanawiałam się czy dalej jestem w Polsce! No i po chwili moje wątpliwości rozwiały się - większość wczasowiczów okazała się...Niemcami.






Źródło solanki wcale nie jest tak imponujące jak było to zapowiadane...

Znalazłam swój wymarzony samochód!

Jednym z rozwiązań, które bardzo mi się spodobały był placyk oznaczony znaczkami "hot spot". Było to miejsce, do którego mógł przyjść i podłączyć się do internetu każdy, kto miał przy sobie telefon lub komputer. W Polsce poza dużymi miastami jest to dla mnie rozwiązanie dość innowacyjne, ucieszyło mnie bardzo:)

Teatr w plenerze - Spektakl Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie „Damy i huzary” przygotowany pod opieką pedagogiczną prof. Jerzego Treli. Coś rewelacyjnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz